کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: بیوفیدبک عضلانی، کاردرمانی شناختی، کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، کاردرمانی جسمی حرکتی، مجهز به نرم افزار شناختی Captain'sLog، نوروفیدبک، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه، مجهز به اتاق حسی
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
لوکیشن: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تماس پذیرش: 02536618367
شبکه‌های اجتماعی:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
ارسال دیدگاه
لطفا قبل از مراجعه با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این جا، توانایی دیدن پیج اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس کانال تلگرام و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را دارید.
به منظور آگاهی از بیوگرافی، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دیگر وب‌سایت‌ها
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در خوب دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی دیجی درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger