گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
آشنایی کوتاه: گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان
خدمات: تاخیر در رشد کلام، اختلال یادگیری(مشکلات خواندن و نوشتن، مشاوره و درمان انواع اختلالات گفتار، سندرم داون، بیش فعالی، اتیسم، اختلال در تلفظ و صداهای گفتاری، ارزیابی، آفازی، لکنت، تشخیص، زبان و بلع در کودک و نوجوان و بزرگسال
⚫️ ارزیابی،مشاوره و درمان اختلالات گفتار و زبان در کودکان و بزرگسالان بصورت آنلاین و حضوری ⚫️ ویزیت در منزل برای مراجعینی که توانایی حضور در کلینیک ندارند. ⚫️ لطفا قبل از مراجعه حضوری هماهنگ بفرمایید.
نشانی: مازندران، بابل، میدان کشوری، خیابان شیخ طبرسی، کوچه سرداران 2، ساختمان پزشکی سحر، طبقه ششم
شماره تماس پذیرش: 01132289026
شماره تماس واتساپ: 09111193882
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده متخصص گفتاردرمانگر، کلینیک توانبخشی آرمان در شهر بابل است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
ساعت کاری گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ثبت پیام
شما در این برگه، دسترسی به نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، روزهای حضور دکتر، کانال تلگرام، اینستاگرام، آدرس مطب و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده را خواهید داشت.
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
برای آگاهی از کارنامه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در دیجی دکتر گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در کلیک دکتر گفتاردرمانی محمدرضا بابازاده در خوب دکتر
موتور جست‌وجوی دیجی درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger