گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
آشنایی کوتاه:
زمینه‌های کاری: بیماری های اسکلتی و عضلانی، اتیسم، مشاوره تخصصی توانبخشی، درمان لکنت، کاردرمانی جسمی، اختلالات صوت، کاردرمانی ذهنی، تومور و ضربه مغری، مشکلات حرکتی و تعادلی، بیش فعالی، توانبخشی دست، اختلالات یادگیری، مشکلات تلفظ، سندرم داون، سکته مغزی
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
نشانی: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تماس پذیرش: 09013243301
شماره تلفن پذیرش: 02156370748
لینک‌ها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
نگاه شما
فرستادن دیدگاه
در راستای آگاهی از بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
پیش از مراجعه با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این برگه، توانایی آشنایی با آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، روزهای حضور دکتر، نوبت دهی اینترنتی، پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را خواهید داشت.
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در خوب دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در آنلاین درمان گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی دیجی درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger