گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
مرکز جامع توانبخشی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
آشنایی کوتاه: مرکز جامع توانبخشی
خدمات: شکاف کام، پارکینسون و خوانندگان و دبیران.، فلج مغزی، شن بازی درمانی، هیدروسفالی، پولیپ تارهای صوتی، موسیقی درمانی، افت شنوایی، انجام کلیه تست های روانشناسی، کاردرمانی ذهنی، اتاق تاریک، فلجی یکطرفه تارهای صوتی، درمان اختلالات بلع در نوزادان و بزرگسالان، تاخیر در شروع گفتار و جمله سازی، کلاس های آموزشی گروهی، کاردرمانی جسمی، سکته مغزی، اصلاح خشونت و گرفتگی صدا در ندول تارهای صوتی، توانمند سازی شناختی -اجتماعی، یکپارچگی حسی، سندرم داون
گفتاردرمانگر: رضا طالبی کاردرمانگر: علی عزیزی توانبخشی: ارائه خدمات مورد نیاز توانخواهان از قبیل کار درمانی و گفتار درمانی و موسیقی درمانی و بازی درمانی کاردرمانی: ارائه خدمات کار درمانی با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی بروز دنیا برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر توانخواهان گفتاردرمانی: در زمینه ی گفتار درمانی هم مانند کاردرمانی با استفاده از درمانگران متخصص روند درمان طی خواهد شد. عملکرد ها وواکنش ها: کلینیک به صورت کلی در راستای پیشرفت توانخواهان در عملکردهای بدن در زنگی تلاش می کند.
آدرس: البرز، فردیس، فلکه پنجم، جنب فروشگاه ایرانیان، مجتمع امید، طبقه سوم، مرکز جامع توانبخشی آتیه فردیس
شماره تماس نوبت دهی: 02636510926
شماره تلفن نوبت دهی: 09058644331
شماره تماس نوبت دهی: 09124185223
لینک‌ها: اینستاگرام، وب‌گاه،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس متخصص مرکز جامع توانبخشی در شهر فردیس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
فرستادن کامنت
شما در این پیج، توانایی آشنایی با نوبت‌دهی اینترنتی، پیج اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس تلگرام، شماره مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس را دارید.
در راستای آگاهی از ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، رزومه گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود قبل از مراجعه با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دیجی دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی دیجی درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger