سمانه سادات طوسی
گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی )
سمانه سادات طوسی
آشنایی کوتاه: گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی )
خدمات: ارزیابی و درمان تاخیر در رشد گفتار و زبان، شکاف کام، لکنت، کم شنوایی، اختلالات بلع، آموزش تلفظ صحیح، گفتاردرمانی در منزل، ماساژ درمانی برای کودکان اتیسم و بیش فعال و فلج مغزی و سندرم داون
⚫️ برای اخذ نوبت تماس بگیرید. ⚫️ خدمات بصورت گفتاردرمانی در کلینیک و گفتاردرمانی در منزل(هوم ویزیت) ارائه می شود. ⚫️ ویزیت در درمانگاه ایثارگران فجر: شنبه و دوشنبه صبح، سه شنبه و پنجشنبه عصر ⚫️ کفایی 1: روزهای شنبه و دوشنبه عصر اندیشه پشت موجهای آبی ⚫️ دارای مدرک فنی حرفه ای انواع ماساژ و انجام ماساژ درمانی برای کودکان اتیسم و بیش فعال و فلج مغزی و سندرم داون
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان طبرسی، ‌ چهارراه گاز شرقی، ایستگاه مترو نبوت، درمانگاه ایثارگران فجر
شماره تلفن مشاوره و نوبت دهی: 09153585942
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی سمانه سادات طوسی متخصص گفتاردرمانگر ( گفتاردرمانی ) در شهر مشهد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی سمانه سادات طوسی
ساعت کاری سمانه سادات طوسی
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
فرستادن کامنت
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این برگه، توانایی آشنایی با اینستاگرام، آدرس مطب، برنامه حضور پزشک، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، تلگرام و دیگر راه‌های ارتباط با سمانه سادات طوسی را دارید.
به منظور با خبر شدن از هزینه ویزیت، بیوگرافی، ساعت کاری، نوبت گرفتن از سمانه سادات طوسی با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
نمایه‌های سمانه سادات طوسی
سمانه سادات طوسی در کلیک دکتر سمانه سادات طوسی در کال دکتر سمانه سادات طوسی در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی دیجی درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger